Dagens 13/4 - 11

Jag var lycklig nog att ha Fredrik brevid mig i köket, så jag drog tag i honom och fick en bild på rätten jag lagade förra veckan:
Vegetariska kroppkakor med äpple och lök, med lingonsylt. För er som inte uppfattat det, så går man inte på en kockskola och skedar upp lite färdig lingonsylt, eller blandar i lite majonäs från tub, eller vad det nu kan vara. Det som ligger på tallriken har allt varit ensamma råvaror från början :)
Garnityren här är rätt så icke-existerande, men den serveras i alla fall med skirat smör och som sagt lingonsylt.
Jag vet att det finns personer där ute som tycker jag har förstört meningen med kroppkakor, att göra dem vegetariska, men vet ni vad? Ni får ändå inte smaka, haa-haaa!

Kommentarer
Postat av: marianne

Gott med svamp i också, när man vill ha dom vegetariska.

2011-04-17 @ 20:40:21
Postat av: Xia

Det låter himla gott det också =)

2011-04-17 @ 21:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0