Dagens 1/4 - 11

Hej på er!
Har varit en grymt hektisk vecka, och det brukar resultera i dålig uppdatering... Sorry!
I fredags blev det friterad fisk med pilaffris och tomatsås för fröken, troligen min bästa rätt hittills, och det är ju bra för det innebär att det går framåt! ;)
Här fanns tomatsåsen inte representerad tyvärr.
Övrig mat den dagen:
För er som frågar efter recept, så är det ju så att jag är kockelev och praktikant etc, det innebär att jag är i en process där jag skall bilda mitt eget lilla förråd av kunskap i huvudet, och därmed ser jag det opassande att ge ut recept åt höger och vänster. Vill man veta vad något speciellt är på en bild eller hur man får till bra frityrsmet eller undviker att bränna riset eller något specifikt matproblem eller fundering, så är man ytterst välkommen att kommentera så svarar jag mer än gärna, men recept kommer inte än på ett tag... Ni får vänta på min kokbok! ;) hehee

Kommentarer
Postat av: margit talisaar

jag ställer mig i kokbokskö!

2011-04-06 @ 18:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0