Massa Dagens

om ni märker är det tight med tiden nu.. har haft både miljö- utbildning och dessutom servering som ska kunnas senaste veckan, så jag slänger in lite Dagens-bilder utan direkt ordning.. Har nyligen skaffat ny mobil som jag måste ha minneskort till innan jag kan ta fler bilder, så det kan tyvärr bli ett uppehåll i Dagens, men ska försöka skriva om andra spännande saker istället =)
Soppa med... bröd. Åh förlåt jag har glömt, men båda var fint gjorda!
Ja vi hade rätt roligt åt formen på de små rackarna hihii
Kyckling, Anka med apelsinsås, lamm, entrecote med bea... och nåt mer...  Dagar som dessa är man lyckligt lottad ;)
Rulltårta som var grym, citronpaj som säkert varit smarrig om man nu tycker om citron :p och parfait med hallon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0