Dagens 26/2 - 11

Fortfarande sjuk, men lyckades pallra mig ner till affären och få tag på lite lamm idag. Jag är en typisk korkad konsument fortfarande, jag kollar blint på priset och tänker inte på vad jag får... Så jag valde lammstek framför lammkotlett och insåg sen i efterhand att den andra var dyrare för att den inte innehöll ben, medans den jag köpte var 30% ben.. *suck*



Nåja, dagens var då lamm med vitlökssmör, potatis och vitlöksbröd. Potatismoset hade jag sedan innan så det blev lite rester blandat med nytt. Det slutade ändå som en helt okej rätt, trots att jag fick för mig att jag skulle ha någon äcklig sås till mitt i alltihopa... Men man lär så länge man lever!

Att jag garanterat inte kommer få ligga ikväll pga all vitlök kommer jag nog aldrig lära mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0