Dagens 29/3 - 11

Idag har jag varit en duktig hemmafru och lagat mat x3, storstädat och deeessutom lagat äppelpaj!
Jag tog ett av Leilas recept på äppelpaj American style. Jag är dock otroligt ovan att jobba med deg över huvud taget, när jag gör paj brukar jag bara göra smulpaj, men nu jäklar skulle det prövas! Det gick väl sådär, jag fuckade upp botten så var tvungen att reparera den med vad som skulle vara taket, och det fick bli en smulpajs-variant ändå..
Morgonen började med blåbärssoppa, sen fortsatte det med:
en enklare lunch i form av fruktsallad med kiwi, banan och apelsin, nötter och en liten skvätt choklad.
Helt fel dag, men tacos till middag med tortillas och hemmagjord mjölkfri guacamole
och dagen avslutades med äppelpaj och bambu-te. eftersom jag äter så små bitar efterrätt numera så blir det nog att frysa in pajen tills mor min kommer och hälsar på i slutet av veckan =)

Kommentarer
Postat av: marianne

Smarrigt. Tråkigt att det är så långt. Men kanske tur också.

2011-03-29 @ 07:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0