Inte för att läska er...

Jag vet inte, där jag växte upp hette det att fresta någon, att t ex äta godis rakt framför någon etc, men sen när jag flyttade fick jag reda på att det hette att läska... Åh jag vet inte, vad det än heter så finns risken att jag gör det nu, men jag måste visa den fantastiska... parfain...? som... Susanne...? gjorde häromdagen..

Haha jag tror alltså det är parfait, om det nu inte var glass, som jag trooor det var Susanne som trollade fram häromdagen... Inte helt enligt min mages vilja, men som ni märkt tummar jag en hel del på den nu när det gäller skolmaten, eftersom jag vill smaka på allt och bilda mig en uppfattning även om man jag inte planerar att äta eller kanske ens laga i framtiden :)



Vi säger att det är parfait, med apelsinsås à la kockskola!

Kommentarer
Postat av: marianne

Känner mig verkligen "Läskad."

2011-03-07 @ 20:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0