Dagens 8/3 - 11

Idag är jag jäkligt nöjd med mig själv. När jag vaknade imorse klockan 8 så gjorde det ont i heelaa kroppen: Leder, muskler, huvudet osv. Jag gick och la mig igen och några timmar senare var det bättre men jag hade fortfarande en sjuk värk i axlarna och i huvudet. Hade detta varit 3 år sen så hade jag dragit täcket över mig, sjukanmält mig och sovit bort hela dagen, men idag satte jag i mig en ipren för huvudvärken, smörjde in axlarna med Zon och gick till praktiken. Det beror såklart även på att jag är mer motiverad nu än förr, men även på att jag är så jäkla BÄST! hehe.

Nåja, dagens lunch blev i alla fall lax, och jag kan ha råkat ta en liiiteee stor portion hehe, men det var riktigt nice!



Senare blandades en order ihop och jag snodde åt mig lite av en felaktig efterrätt moahahaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0